Account en facturering

Account aanmaken

Wanneer je je abonneert op CANAL+ maak je een account aan. Je gebruikersnaam is je e-mailadres. Je kiest zelf een wachtwoord. Hiermee kun je inloggen in de app en in Mijn CANAL+.

Abonnement via internetprovider of Canal Digitaal?

Neem bij vragen over inloggen, je account of facturering rechtstreeks contact op met je internetprovider of Canal Digitaal. 

Inloggen op Mijn CANAL+

Klik op het icoontje (je profiel) rechtsboven op de site canalplus.nl en log in. Of ga direct naar Mijn CANAL+
Vul je gebruikersnaam (e-mailadres) en wachtwoord in. Je gebruikersnaam is het e-mailadres dat je tijdens het abonneren hebt opgegeven. Klik hier als je je wachtwoord bent vergeten. 

Je CANAL+ abonnement opzeggen

Ga naar Mijn CANAL+. 
1. Log in met je e-mailadres en wachtwoord 
2. Ga naar Abonnement en klik op Annuleren

Heb je een abonnement via een internetprovider? Neem contact op met je provider. 
Heb je een abonnement van Canal Digitaal. Neem contact op met Canal Digitaal.

Je CANAL+ abonnement opnieuw starten

Neem contact met ons op via de chat.

Wijzigen van accountgegevens

Ga naar Mijn CANAL+. Onder Abonnementsgegevens pas je je e-mailadres (gebruikersnaam) of wachtwoord eenvoudig aan.

Wijzigen betaalmethode

Ga naar Mijn CANAL+. Ga onder Abonnementsgegevens naar ‘Mijn betaalmethode’ en pas aan.

Factuur bekijken

Ga naar Mijn CANAL+. Onder Factuur vind je je laatste factuur. Klik op ‘Bekijk factuur’ om deze te bekijken of te downloaden als pdf. Klik op ‘Alle facturen’ om al je facturen te bekijken.

Facturering

We incasseren je abonnementskosten maandelijks voorafgaand aan elke abonnement-maand via de door jou gekozen betaalwijze. Je abonnement start op de datum van je registratie of op de datum waarop de actieperiode is geëindigd. We incasseren je maandelijkse abonnementskosten daarna steeds op dezelfde dag.

Gemiste betaling

Kunnen we de kosten van je abonnement niet van je rekening schrijven? Dan ontvang je een e-mail met daarin een link om te betalen.

Als je niet betaalt, zetten we je abonnement de volgende dag stop. Wil je weer starten met kijken? Dan kun je je abonnement gemakkelijk weer activeren in Mijn CANAL+.

Is je eerste betaling mislukt? Dan proberen we het later nog een keer. Lukt incasseren dan weer niet dan stoppen we je abonnement.